Landal Sluftervallei Krimweg 102
1795 LS De Cocksdorp
Contact park +31-(0)222 31 62 14 sluftervallei@landal.nl Openingstijden receptie Morgen
09:00 - 20:00
Zaterdag 26 apr
09:00 - 17:00
Zondag 27 apr
10:00 - 14:00
Maandag 28 apr
10:00 - 16:00
Dinsdag 29 apr
09:00 - 18:00
Woensdag 30 apr
09:00 - 17:00
Donderdag 1 mei
09:00 - 17:00
De openingstijden worden wekelijks bijgewerkt en kunnen per week wisselen.

Bereikbaarheid

Bootovertocht Texel
Vanaf Den Helder gaat er elk uur een veerboot naar Texel, verzorgd door TESO. Je hoeft geen datum of tijdslot te reserveren voor deze dienst. Wel kun je hier alvast een retourticket kopen en eventueel jouw auto of ander vervoersmiddel registreren voor automatische toegang. Kijk ook op de website voor tarieven en actuele informatie over de veerdienst.
Parkeren op Texel
Als je je auto meeneemt op het eiland kun je met het Texels e-vignet parkeren in de betaalde parkeergebieden op Texel. Kijk voor meer informatie en het online bestellen op de website. Zonder dit vignet betaal je via de parkeerautomaat € 2,50 per uur. Op het park kun je je auto parkeren bij of in de buurt van de accommodatie (afhankelijk van het gekozen type). Het specifieke aantal parkeerplaatsen per accommodatie lees je in de kenmerken van de accommodatie. Extra auto's parkeer je op de centrale parkeerplaats. 
Oplaadmogelijkheden elektrische auto
Op het park zijn laadstations aanwezig om jouw elektrische auto op te laden. 
Openbaar vervoer
Vanaf NS-station Den Helder rijdt er een bus naar de haven, waar de boot vertrekt naar `t Horntje. Vanaf `t Horntje kun je met de Texelhopper verder reizen naar Landal Sluftervallei. De bus stopt op het park. Een rit met de Texelhopper reserveer je minimaal een uur van tevoren. Voor meer informatie en tarieven kun je terecht op de website of bellen naar +31-(0)222 78 40 00.

Aankomst & vertrek

Bij aankomst op het park kun je meteen doorrijden naar je accommodatie. Je opent je accommodatie met de digitale sleutel in de Landal-app.
Inchecken vanaf 16:00 uur
Voor deze tijd mag je natuurlijk wel al gebruik maken van de faciliteiten op het park. Of de omgeving van het park ontdekken.
Uitchecken tot 10:30 uur
De rest van de dag ben je natuurlijk wel van harte welkom bij de faciliteiten op het park.
De eindschoonmaak doen wij
Wij vragen je de accommodatie bezemschoon achter te laten, het afval weg te brengen, de vaatwasser uit te ruimen en het beddengoed te verzamelen.

Goed om te weten

Wifi
Op het gehele park kun je gebruik maken van gratis wifi.
Huisdieren
Huisdieren zijn welkom op het park én in een aantal van onze accommodaties. Kijk in de kenmerken van de accommodatie of selecteer je huisdier(en) in het reisgezelschap om te zien in welke accommodaties één of meerdere huisdieren mogen verblijven. Op het park moet je de hond aangelijnd houden, tenzij anders wordt aangegeven.
Wasserette
Er is op het park een wasserette met wasmachines en drogers aanwezig (tegen betaling).

Praktische info camping

Voor onze camping gelden onder meer andere aankomst- en vertrektijden. Meer hierover en andere praktische informatie specifiek gericht op onze camping vind je op de campingwebsite. 
Naar Camping

Faciliteiten en activiteiten

Bekijk op de faciliteitenpagina en in de Landal-app alvast wat er op en rond het park te doen is. In onze app vind je onder andere ook actuele openingstijden en kun je reserveringen doen. Naar de app Bekijk faciliteiten
Kijk voor álle info in de Landal-app Handig vóór en tijdens jouw verblijf

Digitale sleutel via de Landal-app

Open eenvoudig je accommodatie met de digitale sleutel. Wanneer je onderstaande stappen hebt voltooid kun je bij aankomst op het park direct doorrijden naar je accommodatie. Bekijk de video om de stappen in actie te zien.

Download de app en log in!

De Landal-app is eenvoudig te downloaden via de App Store of de Google Play Store. 

Checklist voor aankomst

De sleutel ontgrendel je door digitaal in te checken via de app en de checklist af te gaan.

Volg de stappen voor gebruik

Voor het gebruik van de digitale sleutel vragen we je locatievoorzieningen en bluetooth aan te zetten.

De deur ontgrendelen

Om de deur te openen houd je de telefoon tegen het slot. 
Bekijk de uitlegvideo

Bekijk jouw boeking

Alles rondom jouw boeking regel je eenvoudig op één plek. Wijzig je boeking, rond je betaling af en laat weten hoe laat je aankomt. Haal alles uit je verblijf.
Upgraden met leuke extra's Zo ben je van alle gemakken voorzien en hoef jij alleen maar te genieten van je vakantie.
Bekijk je accommodatie Kom te weten wat je kunt verwachten in je accommodatie en waar op het park je deze kunt vinden.
Reisgezelschap wijzigen Je kunt eenvoudig gegevens aanpassen of iemand aan jouw reisgezelschap toevoegen of verwijderen.
Mijn boeking

Veelgestelde vragen

Waarom zie ik op Landal.nl Roompot-vakantieparken?
Roompot en Landal GreenParks zijn sinds 2023 één gezamenlijke organisatie. Daarom vind je op Landal.nl naast de Landal-vakantieparken op dit moment een kleine selectie Roompot-vakantieparken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Van wie ontvang ik de boekingsbevestiging en met wie kan ik contact opnemen als ik vragen heb?
Na het maken van je reservering ontvang je alle verdere informatie van Roompot zelf. Heb je vragen over je boeking of accommodatie? Onze Roompot-collega's staan voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik extra's en voorkeuren aan mijn reservering toevoegen?
Extra's (bijvoorbeeld bedlinnen of een ander pakket) toevoegen aan je reservering doe je in de Mijn Roompot-omgeving. Je vindt alle informatie hierover in je boekingsbevestiging. Voorkeuren (zoals het kiezen van een huisnummer of het toevoegen van een huisdier aan je reisgezelschap) doe je door ná het maken van je boeking telefonisch contact op te nemen met de Gastenservice van Roompot, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik alle Roompot-parken boeken via de website van Landal?
Nee, op dit moment is het niet mogelijk om alle Roompot-parken via Landal.nl te boeken. We bieden momenteel een kleine selectie parken aan. Alle andere parken zijn te boeken via de officiële Roompot-website.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is mijn vakantie bij Roompot anders dan bij Landal?
Het is mogelijk dat je verblijf, de faciliteiten en services iets anders zijn dan je bij Landal gewend bent. Na het maken van je boeking ontvang je alle informatie vanuit Roompot, waarin duidelijk vermeld wordt wat het park tijdens je verblijf te bieden heeft. Heb je toch nog een vraag? Bekijk dan de parkpagina of neem contact op met onze Roompot-collega's, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is Bollo ook aanwezig op de Roompot-parken?
Onze mascotte Bollo is niet aanwezig op de Roompot-vakantieparken. Wel woont op de parken met Kids Club zijn goede vriend Koos die er naar uitkijkt je te ontmoeten op de parken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?