Landal Brunston Brunston Avenue
KA26 9GB Girvan
Contact park +44 (0) 1465 811589 guestservices@landal.co.uk

Bereikbaarheid

Parkeren
Je kunt je auto parkeren bij of in de buurt van de accommodatie (afhankelijk van het gekozen type). Het specifieke aantal parkeerplaatsen per accommodatie lees je in de kenmerken van de accommodatie. Extra auto's parkeer je op de centrale parkeerplaats. 
Oplaadmogelijkheden elektrische auto
Op het park zijn laadstations aanwezig om jouw elektrische auto op te laden (tegen kosten).

Aankomst & vertrek

Meld je bij aankomst op het park bij de receptie. Daar ontvang je de sleutel van je accommodatie en meer informatie. Kom je buiten de openingstijden van de receptie aan? Neem dan vooraf contact met ons op.
Inchecken vanaf 16:00 uur
Voor deze tijd mag je natuurlijk wel al gebruik maken van de faciliteiten op het park. Of de omgeving van het park ontdekken.
Uitchecken tot 10:00 uur
De rest van de dag ben je natuurlijk wel van harte welkom bij de faciliteiten op het park.

Goed om te weten

Borg
Bij aankomst op het park wordt een borg gevraagd.
Paspoort verplicht
Let op: naar het Verenigd Koninkrijk kun je momenteel alleen nog met een geldig paspoort reizen, een Europese identiteitskaart is voor deze reis niet geldig.
Wifi
In alle accommodaties kun je gebruik maken van gratis wifi.
Huisdieren
Huisdieren zijn welkom op het park én in een aantal van onze accommodaties. Kijk in de kenmerken van de accommodatie of selecteer je huisdier(en) in het reisgezelschap om te zien in welke accommodaties één of meerdere huisdieren mogen verblijven. Op het park moet je de hond aangelijnd houden, tenzij anders wordt aangegeven.
Babybedje
Let op: matras en beddengoed voor babybedjes zijn niet inclusief, dus vergeet niet om deze mee te nemen indien nodig. De afmetingen van het babybedje zijn 58,4 cm x 86,3 cm
Stopcontacten
Stopcontacten zijn in dit land anders dan wat je in Nederland gewend bent. Kijk hier wat voor stekker je nodig hebt en hoe je je reis verder voorbereidt. 

Praktische info camping

Voor onze camping gelden onder meer andere aankomst- en vertrektijden. Meer hierover en andere praktische informatie specifiek gericht op onze camping vind je op de campingwebsite. 
Naar Camping

Faciliteiten en activiteiten

Bekijk op de faciliteitenpagina en in de Landal-app alvast wat er op en rond het park te doen is. In onze app vind je onder andere ook actuele openingstijden en kun je reserveringen doen. Naar de app Bekijk faciliteiten
Kijk voor álle actuele info in de Landal-app Onmisbaar vóór en tijdens jouw verblijf

Veelgestelde vragen

Waarom zie ik op Landal.nl Roompot-vakantieparken?
Roompot en Landal GreenParks zijn sinds 2023 één gezamenlijke organisatie. Daarom vind je op Landal.nl naast de Landal-vakantieparken op dit moment een kleine selectie Roompot-vakantieparken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Van wie ontvang ik de boekingsbevestiging en met wie kan ik contact opnemen als ik vragen heb?
Na het maken van je reservering ontvang je alle verdere informatie van Roompot zelf. Heb je vragen over je boeking of accommodatie? Onze Roompot-collega's staan voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik extra's en voorkeuren aan mijn reservering toevoegen?
Extra's (bijvoorbeeld bedlinnen of een ander pakket) toevoegen aan je reservering doe je in de Mijn Roompot-omgeving. Je vindt alle informatie hierover in je boekingsbevestiging. Voorkeuren (zoals het kiezen van een huisnummer of het toevoegen van een huisdier aan je reisgezelschap) doe je door ná het maken van je boeking telefonisch contact op te nemen met de Gastenservice van Roompot, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik alle Roompot-parken boeken via de website van Landal?
Nee, op dit moment is het niet mogelijk om alle Roompot-parken via Landal.nl te boeken. We bieden momenteel een kleine selectie parken aan. Alle andere parken zijn te boeken via de officiële Roompot-website.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is mijn vakantie bij Roompot anders dan bij Landal?
Het is mogelijk dat je verblijf, de faciliteiten en services iets anders zijn dan je bij Landal gewend bent. Na het maken van je boeking ontvang je alle informatie vanuit Roompot, waarin duidelijk vermeld wordt wat het park tijdens je verblijf te bieden heeft. Heb je toch nog een vraag? Bekijk dan de parkpagina of neem contact op met onze Roompot-collega's, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is Bollo ook aanwezig op de Roompot-parken?
Onze mascotte Bollo is niet aanwezig op de Roompot-vakantieparken. Wel woont op de parken met Kids Club zijn goede vriend Koos die er naar uitkijkt je te ontmoeten op de parken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?