Landal Alpine Lodge Lenzerheide Dieschen sot 18
7078 Lenzerheide
Contact park +41 (0)813 82 06 06 info@privalodge.ch

Bereikbaarheid

Parkeren
Dit is een autovrij park, dat betekent dat je auto alleen bij aankomst en vertrek (voor het in- en uitladen van bagage) is toegestaan op het park. Je kunt de auto tussendoor parkeren op de centrale parkeerplaats of in de parkeergarage (indien aanwezig). 
Oplaadmogelijkheden elektrische auto
Op het park zijn laadstations aanwezig om jouw elektrische auto op te laden. 
Vignet
Als je Zwitserland binnenrijdt met de auto, houd er dan rekening mee dat je verplicht bent om een vignet en veiligheidsvest bij je te hebben. Vignetten zijn verkrijgbaar bij de ANWB (in Nederland) en bij tankstations en wegrestaurants in de buurt van de grens. Deze zijn geldig voor snelwegen en autowegen.

Aankomst & vertrek

Meld je bij aankomst op het park bij de receptie. Daar ontvang je de sleutel van je accommodatie en meer informatie. Kom je buiten de openingstijden van de receptie aan? Neem dan vooraf contact met ons op.
Inchecken vanaf 16:00 uur
Voor deze tijd mag je natuurlijk wel al gebruik maken van de faciliteiten op het park. Of de omgeving van het park ontdekken.
Uitchecken tot 10:00 uur
De rest van de dag ben je natuurlijk wel van harte welkom bij de faciliteiten op het park.
De eindschoonmaak doen wij
Wij vragen je de accommodatie bezemschoon achter te laten, het afval weg te brengen, de vaatwasser uit te ruimen en het beddengoed te verzamelen.

Goed om te weten

Wifi
Op het gehele park kun je gebruik maken van gratis wifi.
Huisdieren
Huisdieren zijn welkom op het park én in een aantal van onze accommodaties. Kijk in de kenmerken van de accommodatie of selecteer je huisdier(en) in het reisgezelschap om te zien in welke accommodaties één of meerdere huisdieren mogen verblijven. Op het park moet je de hond aangelijnd houden, tenzij anders wordt aangegeven.
Wasserette
Er is op het park een wasserette met wasmachines en drogers aanwezig (tegen betaling).

Praktische info camping

Voor onze camping gelden onder meer andere aankomst- en vertrektijden. Meer hierover en andere praktische informatie specifiek gericht op onze camping vind je op de campingwebsite. 
Naar Camping

Faciliteiten en activiteiten

Bekijk op de faciliteitenpagina en in de Landal-app alvast wat er op en rond het park te doen is. In onze app vind je onder andere ook actuele openingstijden en kun je reserveringen doen. Naar de app Bekijk faciliteiten

Bekijk jouw boeking

Alles rondom jouw boeking regel je eenvoudig op één plek. Wijzig je boeking, rond je betaling af en laat weten hoe laat je aankomt. Haal alles uit je verblijf.
Upgraden met leuke extra's Zo ben je van alle gemakken voorzien en hoef jij alleen maar te genieten van je vakantie.
Bekijk je accommodatie Kom te weten wat je kunt verwachten in je accommodatie en waar op het park je deze kunt vinden.
Reisgezelschap wijzigen Je kunt eenvoudig gegevens aanpassen of iemand aan jouw reisgezelschap toevoegen of verwijderen.
Mijn boeking

Veelgestelde vragen

Waarom zie ik op Landal.nl Roompot-vakantieparken?
Roompot en Landal GreenParks zijn sinds 2023 één gezamenlijke organisatie. Daarom vind je op Landal.nl naast de Landal-vakantieparken op dit moment een kleine selectie Roompot-vakantieparken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Van wie ontvang ik de boekingsbevestiging en met wie kan ik contact opnemen als ik vragen heb?
Na het maken van je reservering ontvang je alle verdere informatie van Roompot zelf. Heb je vragen over je boeking of accommodatie? Onze Roompot-collega's staan voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik extra's en voorkeuren aan mijn reservering toevoegen?
Extra's (bijvoorbeeld bedlinnen of een ander pakket) toevoegen aan je reservering doe je in de Mijn Roompot-omgeving. Je vindt alle informatie hierover in je boekingsbevestiging. Voorkeuren (zoals het kiezen van een huisnummer of het toevoegen van een huisdier aan je reisgezelschap) doe je door ná het maken van je boeking telefonisch contact op te nemen met de Gastenservice van Roompot, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik alle Roompot-parken boeken via de website van Landal?
Nee, op dit moment is het niet mogelijk om alle Roompot-parken via Landal.nl te boeken. We bieden momenteel een kleine selectie parken aan. Alle andere parken zijn te boeken via de officiële Roompot-website.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is mijn vakantie bij Roompot anders dan bij Landal?
Het is mogelijk dat je verblijf, de faciliteiten en services iets anders zijn dan je bij Landal gewend bent. Na het maken van je boeking ontvang je alle informatie vanuit Roompot, waarin duidelijk vermeld wordt wat het park tijdens je verblijf te bieden heeft. Heb je toch nog een vraag? Bekijk dan de parkpagina of neem contact op met onze Roompot-collega's, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is Bollo ook aanwezig op de Roompot-parken?
Onze mascotte Bollo is niet aanwezig op de Roompot-vakantieparken. Wel woont op de parken met Kids Club zijn goede vriend Koos die er naar uitkijkt je te ontmoeten op de parken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?