Over Mijn Roompot
Je hoeft geen account aan te maken op Mijn Roompot. Maar het is wel heel handig. Zo kun je bijvoorbeeld snel en veilig je reisgegevens bekijken, je vakantie betalen en extra’s bijboeken. Of zelfs je reisgezelschap of de datum van je vakantie wijzigen.
Log in met het e-mailadres waarmee je hebt geboekt en je wachtwoord. Ben je het wachtwoord vergeten? Klik dan op Wachtwoord vergeten. Heb je nog geen account? Ga dan naar Mijn Roompot en klik op Account aanmaken. Vul in beide gevallen het e-mailadres in waarmee je hebt geboekt. Je ontvangt dan een e-mail met uitleg over het instellen van een nieuw wachtwoord of het aanmaken daarvan. Een account aanmaken op Mijn Roompot is alleen mogelijk als je een verblijf bij ons hebt geboekt.
Klik in Mijn Roompot bovenaan de pagina op je naam en dan op Uitloggen.
Stuur een e-mail met het verzoek om je account te verwijderen naar privacy@roompot.nl. Binnen 5 werkdagen verwijderen wij de inloggegevens van je account. Je ontvangt hiervan een bevestiging. Als je jouw boekingen op een later moment toch wil inzien, kun je een nieuw account aanmaken.
Wil je je gegevens laten verwijderen? Vermeld dan duidelijk in jouw verzoek welke gegevens je wilt laten verwijderen.
Goed om te weten: voor sommige gegevens geldt een wettelijke bewaartermijn. We kunnen daarom niet altijd (direct) aan jouw verzoek voldoen. Als dit het geval is, laten we dat aan je weten.
Heb je een boeking gemaakt bij Roompot en heb je nog geen inloggegevens? Ga naar Mijn Roompot en klik op Account aanmaken. Vul hier het e-mailadres in waarop je de boeking hebt gemaakt. Je ontvangt dan binnen enkele minuten een e-mail met een link voor het aanmaken van een wachtwoord. Je kunt alleen een account voor Mijn Roompot aanmaken, als je een vakantie bij Roompot hebt geboekt.
Je kunt alleen inloggen met het e-mailadres waarmee je hebt geboekt. Soms helpt het als je je wachtwoord opnieuw instelt. Dit kun je doen door op Wachtwoord vergeten te klikken. Vul je e-mailadres in en je ontvangt een e-mail met een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Help dit niet? Neem dan contact op met onze Gastenservice, zij lossen het graag voor je op.
Nee, je account op Mijn Roompot blijft gewoon actief. Je kunt altijd inloggen en je uitgecheckte boekingen bekijken. Wanneer je een nieuwe boeking maakt met hetzelfde e-mailadres, is deze boeking ook te zien in Mijn Roompot.
Het kan zijn dat we je e-mailadres niet herkennen. Je kunt alleen een nieuw wachtwoord opvragen voor het e-mailadres dat bij jouw boeking hoort. Weet je zeker dat het e-mailadres klopt, maar blijft de foutmelding verschijnen? Neem dan even contact op met de Gastenservice. Zij bekijken hoe ze dit samen met jou kunnen oplossen.
Mijn Roompot is je persoonlijke online omgeving waar je eenvoudig al je vakantiezaken regelt tot 1 dag voor aankomst. Je kunt je vakantiegegevens bekijken, extra’s bijboeken en je reisgezelschap of de datum van je vakantie wijzigen. Ook kun je hier eenvoudig en veilig je vakantie betalen.
Ga naar Mijn Roompot en klik op Wachtwoord vergeten. Vul hier je e-mailadres in en wij sturen je een e-mail met een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
Wij vinden je privacy erg belangrijk. We gaan dan ook voorzichtig om met je persoonlijke gegevens en beschermen deze zo goed mogelijk. Dit doen we onder andere door alle gegevens versleuteld te versturen. Hierdoor zijn deze gegevens alleen te lezen door wie daar toestemming voor heeft.
In Mijn Roompot
Dat verschilt per aanbieder. Belangrijke informatie vind je in de bevestiging die je na het boeken hebt gekregen.
Neem even contact op met onze Gastenservice. Zij voegen je rekeningnummer graag voor je toe.
Dit kan verschillende redenen hebben. Onze Gastenservice lost dit graag voor je op. Neem even contact op.
Je wijzigt je persoonlijke gegevens eenvoudig zelf in Mijn Roompot. Klik bovenaan de pagina op je naam en dan op Mijn gegevens. Klik daarna onder de gegevens die je wilt wijzigen op Wijzig. Pas de gegevens aan en klik op Bijwerken.
Je ziet het nummer van je vakantieverblijf alleen als je met voorkeur hebt geboekt voor een bepaald huisnummer of plaatsnummer. Niet als je met voorkeur hebt geboekt vanwege de ligging op het park of speciale voorzieningen in een vakantieverblijf.
Op de pagina Mijn Boeking kun je bij Mijn reisgezelschap personen toevoegen of verwijderen. Het wijzigen van je reisgezelschap kan tot 1 dag voor aankomst.
Huisdieren
Zelf huisdieren toevoegen of verwijderen uit je boeking is niet mogelijk in Mijn Roompot. Hier helpt onze Gastenservice je graag bij.